Strona główna
Aktualności

Aktualności

Nowi Ambasadorowie Certyfikatu Oponiarskiego

Dodano: 10.09.2021

Do grona Ambasadorów projektu dołączyły dwie nowe osoby

Grono Ambasadorów Certyfikatu wciąż się powiększa. W zeszłym tygodniu na pokładzie powitaliśmy dwie nowe osoby kpt. Romana Paszke oraz Macieja Martowicza.

Pierwszej z osób zapewne nie trzeba nikomu przedstawiać – to legenda polskiego żeglarstwa oceanicznego, człowiek o życiorysie i aktywności, którą można by obdzielić co najmniej pięć osób. Żeglarz, kapitan jachtowy, budowniczy jachtów oraz ojciec i autor największych projektów sportowo – biznesowych w Polsce.

To właśnie Roman Paszke, w 1989 roku zorganizował i prowadził budowę pierwszego polskiego jachtu #hitech klasy #OneTonClass – Gemini z włókien węglowych, co było wówczas w naszym kraju całkowitym ewenementem.

Kapitan Paszke brał udział w okołoziemskich regatach TheRace2000, a następnie w kolejnych regatach okołoziemskich oraz w cyklu regat America’s Cup.

Ze względu na różnice w budżetach toczył nierówną walkę ze światową czołówką regatową (liga miliarderów), ale pokazał kunszt żeglarski wraz ze swoimi załogami i odnosił sukcesy w tych wyścigach, aż po zdobycie Pucharu Admiralicji.

Życie i dokonania Romana Paszke to świetna inspiracja dla tych, którzy na hasła: przygoda, wyzwanie, ryzyko są gotowi natychmiast się spakować i wypłynąć w morze albo…wsiąść do samochodu i udać się nim w podróż dookoła świata!

Kapitan to także wielki fan motoryzacji, a samochody w jego życiu zawsze stanowiły bardzo ważną część aktywności sportowej i pozasportowej, gdy tylko powracał na suchy ląd.

A o tym jak ważne są w tym opony i że #OponyMająMoc to kapitan wie najlepiej, gdyż kilka razy w swoim życiu miał okazję się o tym przekonać.

Kolejnym Ambasadorem projektu został Maciej Martowicz – znany strateg marketingu i doradca biznesowy, manager, od lat związany z branżą automotive. Pracował m.in. dla marek: Renault, VW, Skoda, Audi, Seat, BMW, Dacia, Mini, Suzuki czy Ford.

Maciej Martowicz znany jest też dla wielu osób z branży marketingowej i doradczej oraz społeczności Linkedin jako Coach Samo Zło.

Prywatnie, podobnie jak każdy z naszych Ambasadorów, jest wielkim fanem motoryzacji, uwielbia old school’owe samochody, sportowe szybkie roadstery oraz motocyklowe bobbery.

Ze swojego doświadczenia również wie, że #OponyMająMoc oraz, że #OponyRatująŻycie, bo nie ominęły go sytuacje, gdy jako kierowca mógł to zweryfikować na własnej skórze.

Na zdjęciu od lewej: Maciej Martowicz, kpt. Roman Paszke – nowi Ambasadorowie projektu oraz Piotr Sarnecki – dyrektor generalny Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego

Nowi Ambasadorzy to początek nowej kampanii marketingowej i informacyjnej dla kierowców i serwisów oponiarskich. Tak by jeszcze więcej z nich poznało jego ideę a serwisy zobaczyły korzyści w codziennej pracy.

 

Więcej informacji o projekcie można znaleźć na dedykowanej stronie: www.certyfikatoponiarski.pl oraz na www.oponymajamoc.plwww.pzpo.prg.pl .

Podobne wpisy:

Gwarancja na opony jest od daty zakupu

Data produkcji nie ma znaczenia dla ochrony konsumenta Czy data produkcji opon ma znaczenie…

Policja nie może zmuszać do jazdy na oponach zimowych

Pamiętajmy o bezpieczeństwie drogowym w czasie pandemii Polski Związek Przemysłu Oponiarskiego wraz…