The tire certificate information campaign has begun
Idea certyfikacji
- Certyfikacja warsztatu, dzięki kampanii informacyjnej, prowadzonej dla tego projektu przez PZPO, umożliwi dotarcie nie tylko do większego grona indywidualnych kierowców, ale też do właścicieli dużych flot aut.
- Dużym spółkom flotowym szczególnie zależy na bezpieczeństwie kierowców i wysokiej jakości obsługi serwisowej.
- O certyfikacie wiedzą największe firmy taksówkarskie, firmy spedycyjne, przedsiębiorstwa przewozowe, a także importerzy samochodów oraz maszyn rolniczych.
- Podmioty te tworzą nieograniczony wręcz rynek klientów szukających wysokiej jakości usług.
Jesteśmy pewni, że Certyfikat oponiarski przyniesie wiele korzyści samym serwisom oponiarskim. To jedyny certyfikat, który został opracowany przez wszystkich cenionych na rynku producentów opon, posiadających swoje firmy w Polsce i ogromne doświadczenie w sieciach serwisowych. Projekt jest wspierany zarówno przez najważniejszych producentów opon, przez niezależne sieci serwisowe, firmy flotowe jak i przez producentów samochodów.
Media oraz liderzy opinii
Kampania będzie prowadzona we wszystkich mediach związanych z motoryzacją, natomiast głównymi partnerami medialnymi projektu są Nowoczesny Warsztat oraz Przegląd Oponiarski.
Cieszymy się, że nasza akcja spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem wśród liderów opinii i ekspertów branżowych. Swoje poparcie dla idei certyfikacji warsztatów zadeklarowali m. in. Ryszard Marcinkowski, Rafał Jemielita, Przemek Szafrański, Grzegorz Duda, Grzegorz Baran, Włodzimierz Zientarski.
This post is also available in: polski (Polish)